All jokes & trademarks are COPYRIGHT FOREVER LaWaK2 Best! . If you feel like wanna copy the jokes, please put a linkback to us.
Photobucket Welcome to LaWaK2 Best!

Saturday, July 18, 2009

Padah Tegur Bapuk ...


Pendek giler video ni ...


Kentut Dalam Live Show ...




Habis spoil rancangan tu .. Wakakaka... Tu la .. angkat2 kaki lagi ...
Friday, July 17, 2009

Obama ... Henshin !!!


' You nampak ni.. Kang I tukar jadi Decade kang .. '
Mungkin tu apa yang Obama cakap .. Hasil photoshop yg hebat ...
Kalau gambar ni betul, mungkin ni rupa dia kemudian :

Hehe... jangan marah.. Gurau jer arr...


Kempen Derma DADAH


Gara-gara sebuah banner yg digantung di sebuah sekolah, rancangan Kempen Derma Darah tidak dapat dilaksanakan dengan sempurna.
Mengapa ?
Kerana perkataan 'darah' telah disilap taip menjadi 'dadah' yang membawa maksud 'Kempen Derma Dadah ...
Adoi2.. masalah2.. mesti hari tu ramai penagih datang.. Diorang ingat dapat dadah free ..
Huhuhu..

Random Pics ...


Apa benda lak tu ? Kat luar pulak tu .. Fear Factor ke ni ??


Dushhh... Bestnya.. Apa dia rasa agaknya waktu tu ?


Sunday, July 12, 2009

TV Flat Screen ???



Adakah ini tv flat-screen ???
Lu pikirla sendiri ...




Dulu dah ada version Ultraman berkumpul pastu Baltan tembak...
Yang ni pulak versi Ultraman berlawan dan ...
Transformers mengganas... Maklum la sekarang tengah hangat citer nie..


Never Ask A Drunk ...




A women was shopping at the local supermarket where she selected:
a half-gallon of 2% milk,
a carton of eggs,
a quart of orange juice,
a head of romaine lettuce,
a 2lb. can of coffee, and
a 1lb. package of bacon.


As she was unloading the items on the belt to check out, a drunk standing behind her watched as she placed the items in front of the cashier. While the cashier was ringinging up the purchases, the drunk calmly stated, "You must be single".

She looked a bit startled by the proclamation, but was intrigued by the derelict's intuition, since she was indeed single.

She looked at the six items on the counter and saw nothing particularly unusual about her selections that could have tipped off the drunk to her marital status.

Curiosity got the better of her, and she said, "Well, you know what, you're absolutey right, But how on earth did you know that?"

The Drunk replied, "Cause you're ugly."
Tuesday, July 7, 2009

Mario Kasou Taisho ! - Funny Mario Bros Matrix -

Jepun memang terkenal dengan kepala otak mereka yang sangat kreatif. Mereka bahkan mempunyai rancangan realiti yang menguji pesertanya untuk melakukan sesuatu babak kelakar dengan menggunakan tubuh badan / alatan2 biasa.. tanpa sebarang kesan khas.

Ni pun salah satu adegan dari pertandingan tersebut... Layannzz...



Tuesday, June 23, 2009

Anak Doraemon


Anak-anak Doraemon ker ni ? Telinga pun takder.. Mesti dah kena gigit ngan tikus macam Doraemon kena ..